Webbuilds Group
“طراحی وب” و توسعه انواع وبسایت و اپلیکیشن موبایل با بهره مندی از نیروهای با تجربه و همچنین بهره گیری از آخرین متدها و ابزارها در زمینه بخش های مختلف طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی, شرکتی و شخصی با بهره گیری از CMS وردپرس, انواع اپ موبایل، سئو و تولید محتوا به زبان های فارسی, انگلیسی و فرانسه و مدیریت و پشتیبانی فنی.
سئو یا SEO یا همان (Search Engine Optimization) مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو هر زمان که افراد به جستجو میپردازند است. محصولاتی که میفروشید و خدماتی که ارائه میدهید. اطلاعات در مورد موضوعاتی که در آن تخصص ویا تجربه عمیقی دارید. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال پیدا شدن و کلیک روی آنها بیشترمی شود. سئو ترافیک بدون پرداخت (معروف به نتایج “طبیعی” یا “ارگانیک”) نامیده می شود. درنهایت، هدف بهینهسازی موتور جستجو کمک به جذب بازدید کنندگان وبسایت است. هنگامی که کاربر کلمات یا عبارات کلیدی را جستجو می کند، تبلیغ کننده در بین نتایج, برتر ظاهر می شود.
استراتژی عملکرد در (سئو)
به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی. سئو نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتری که رفتار موتور جستجو را دیکته می کند است. بنابراین عبارات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو و اینکه کدام موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد نظر ترجیح داده می شوند را در نظر می گیرد. وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بازدیدکنندگان بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند. این بازدیدکنندگان می توانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.
متخصصان وب و تولید کنندگان و ارائه دهندگان محتوا در اواسط دهه 1990 شروع به بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو کردند. زیرا اولین موتورهای جستجو در حال ایندکس گذاری اولیه بودند. در ابتدا، همه متخصصان وب فقط نیاز داشتند آدرس یک صفحه یا URL را به موتورهای مختلف ارسال کنند. که یک خزنده وب پیوندهای صفحات دیگر را از آن استخراج کند و اطلاعات یافت شده در صفحه را برگرداند. فرایند به این شکل است که عنکبوت موتور جستجو یک صفحه را دانلود و آن را در سرور موتور جستجو ذخیره میکند. و یک برنامه دیگر موسوم به ایندکس کننده اطلاعات مختلفی را درباره صفحه استخراج میکند. با تأکید بر عواملی مانند تراکم واژه کلیدی، که به طور انحصاری تحت کنترل مدیر وبسایت است. موتورهای جستجوی اولیه از سوء استفاده و دستکاری رتبهبندی رنج میبردند.
الگوریتم لری پیج و سرگی برین
لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی فارغالتحصیل دانشگاه استنفورد، یک موتور جستجو را توسعه دادند. که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه میشد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینکهای ورودی. رتبه صفحه، میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر، که به صورت تصادفی شبکه را جستجو میکند. مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین میزند، و لینکهای یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال میکند. این بدان معناست که برخی لینک ها از سایر لینک ها قویتر بوده، رتبه صفخه بالاتر احتمال دیده شدن صفحه توسط وب گردهای تصادفی را افزایش می دهد.
پاندا نام الگوریتم شرکت گوگل در رتبه بندی صفحات وب است که برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. این الگوریتم نتایج جستجو را تا تغییر داده و به شدت با متنهای کپیشده و کمارزش مبارزه مینماید. گوگل پاندا از زمان شروع به کارش، بروز رسانی های بسیاری را تجربه کردهاست. گوگل برای حمایت از ناشران مطالب، توصیههایی را در بلاگ گوگل منتشر کردهاست و مسیر درست برای بالا بردن کیفیت مطالب وبسایتها را توضیح دادهاست. از جمله ظاهر نامناسب و تکرار بیش از حد کلمات کلیدی. کیفیت پایین محتوا، هدایت کاربران به صفحات تبلیغاتی یا نمایش بیش از حد تبلیغات به صورت پاپ آپ است.
اینترنت بخش جدایی ناپذیر دنیای امروز است و افراد برای پاسخ به نیازهایشان، از اینترنت کمک میگیرند. موتورهای جستجو مانند گوگل نقش مهمی در کیفیت نتایج جست و جو و رساندن کاربر به هدف اصلیش دارند. موتور جستجوی گوگل با الگوریتمهایی که دارد همواره سعی میکند بهترین نتیجه را برای کاربر نمایش دهد. یک کسب و کار برای موفقیت در اینترنت باید با توجه به این الگوریتمها بتواند کاری انجام دهد که در صفحات بالای سرچ گوگل قرار گیرد و بیشترین میزان ورودی را جذب کند. سئو مهم است و از آنجایی که اینترنت صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار دادهاست، باید بیزینس ها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از آن استفاده کنند. بنابراین برای اینکه بتوان در جایگاههای بالاتر در سرچ قرار گرفت باید فرایندی به نام سئو بر روی سایت انجام شود تا متناسب با الگوریتمهای گوگل و سایر موتورهای جستجو لینکها را در نتایج بالاتر نمایش دهد.