انواع خدمات وب سایت

خدمات اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنیدبه این گونه که اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد میتوانید یک پل ارتباطی قدرتمند را با ساخت اپلیکیشن بین خودو مشتریانتان ایجاد کنید و به طور چشمگیری افزایش فروش و درآمد کسب و کار خود را رقم بزنید.

استفاده از به روز ترین متد کدنویسی در اندروید، طراحی UI/UX استاندارد، قابلیت ارتقا و پشتیبانی، قابلیت سفارشی سازی، خدماتی هستند که در حوزه طراحی وپیاده سازی اپلیکیشن موبایل توسط گروه طراحی و توسعه وب Webbuilds Group ارائه میگردد.

 

Cross-platform development concept vector illustration.

مراحل پیاده سازی اپلیکیشن اندروید

1. مشخص کردن ایده و بیزنس مدنظر: شناسایی نیازهای کاربران و تهیه فیچرلیست / تحقیقات بازار و مخاطب/

2. فازبندی پروژه: مطابق با نیازمندیهای اعلام شده برای طراحی Application، فازبندی انجام میشود و در یک فایل ارائه میگردد. در این فایل مواردی که اهمیت دارد و از لحاظ فنی به آن بخشها نیاز فوری است در اولویت قرار میگیرند.

3. جلسه هماهنگی و بررسی با تیم فنی: دریافت مشاوره فنی / مشخص کردن پیش نیازهای فنی

4. پیاده سازی UX / UI : طراحی یوزرفلو و سناریو / طراحی وایرفریم / طراحی موکاپ / طراحی پرتوتایپ

5. توسعه فنی و کدنویسی: انتخاب پلتفرم و زبان برنامه نویسی / توسعه api و سرویس های بکند / پیاده سازی دیزاین (UI) در فرانت / اتصال  api ها و سرویس ها به فرانت و داینامیک سازی اپلیکیشن / تست فنی.

6. تحویل و پشتیبانی اپلیکیشن: تست نهایی و ارائه و تحویل فایل apk / رفع باگ ها بعد از تحویل (پشتیبانی زمان دار)

قابلیت های Application فروشگاهی

1. ثبت نام با ایمیل و شماره موبایل

2. امکان ثبت نام پیامکی

3. تعریف کد تخفیف

4. سبد خرید

5. پرداخت آنالین از طریق درگاه بانکی

6. لیست عالقمندی ها

7. موجودی محصوالت

8. چت آنالین

9. نمایش کاالهای پرفروش و پربازدید

10 . نمایش کاالهای مشابه و مرتبط

11. امکان مرتب سازی محصوالت

12. امکان فیلتر کردن محصوالت

13. امکان جستجو بر اساس نام محصول

14. ثبت ویژگیهای مختلف برای هر محصول

15. امکان بارگذاری ویدیو برای معرفی محصوالت

هزینه طراحی Application موبایل معمولا به عوامل گوناگونی (مثل پیچیدگی پروژه, حجم تغییرات و زمان پیاده سازی) بستگی دارد. اما به طور میانگین هزینه ساخت یک اپلیکیشن اندروید فروشگاهی بسته به فیچرها و طراحی اختصاصی آن تخمین زده می شود.

مزایای بهره مندی از اپ موبایل

دسترسی آسان و سریع به مشتریان

اپلیکیشن‌های موبایل به شما این امکان را می‌دهند تا به سرعت و به سهولت به مشتریانتان دسترسی پیدا کنید. مشتریان می‌توانند از هر جایی و هر زمانی از اپلیکیشن شما استفاده کنند.

تجربه کاربری بهتر

 اپلیکیشن‌های موبایل به شما این امکان را می‌دهند تا تجربه کاربری بهتر و سفارشی‌سازی‌شده ارائه دهید. این کار می‌تواند به جلب و نگه‌داشتن مشتریان کمک کند.

اطلاعات تحلیلی

اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند داده‌های تحلیلی بسیاری از کاربران را جمع‌آوری کنند. این داده‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا رفتار مشتریانتان را بهتر درک کنید و تصمیمات بهتری بگیرید.

ارتباط مستقیم با مشتری

از طریق اپلیکیشن موبایل، شما می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند به ارائه پیام‌های تبلیغاتی، پیشنهادات و اخبار جدید کمک کند.

پرداخت آسان و امن

اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به مشتریان این امکان را بدهند تا خریدها و پرداخت‌های خود را به راحتی و با امنیت بیشتری انجام دهند.

افزایش فروش و درآمد

اپلیکیشن‌های موبایل به عنوان یک کانال اضافی فروش عمل می‌کنند و می‌توانند به افزایش درآمد شما کمک کنند. همچنین، می‌توانید بهترین محصولات و خدمات خود را به مشتریان نمایش دهید.

رقابتی بودن

در بسیاری از صنایع، داشتن یک اپلیکیشن موبایل به عنوان یک عنصر رقابتی مهم محسوب می‌شود.

بازاریابی اثربخش

اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به شما این امکان را بدهند تا استراتژی‌های بازاریابی اثربخش‌تری را اجرا کنید. می‌توانید به وسیله نوتیفیکیشن‌ها، تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری مشتریان را جذب و حفظ کنید.

اپلیکیشن موبایل

در نهایت، استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل می‌تواند به بهبود تجربه مشتریان، افزایش فروش و بهبود عملکرد کسب و کار کمک کند. اما برای موفقیت، باید به طور منظم و به‌روز نگه‌داشته شوند و به نیازها و تغییرات بازار پاسخ دهند.

مراحل اپلیکیشن موبایل مشاوره تخصصی نهایی کردن قرارداد
طراحی و پیاده سازی دی باگ پروژه
پشتیبانی فنی